Home / Fashion / Trenduri / Se poarta brandul la vedere? Da sau Nu?

Se poarta brandul la vedere? Da sau Nu?

Imi amintesc de perioada copilariei mele, adica imediat dupa Revolutie, cand rar vedeai pe cineva imbracat in blugi ( de la turci) sau ‘haine de firma’ cum le ziceam noi tinerii. Era un mix de trenduri pe-atunci, unii au inteles ideea de libertate abordand stilul hippie, altii metalisti si altii se imbracau cu ce aveau.

Desigur, vorbesc despre cu totul alte vremuri in care erau bani, insa nu prea aveai ce sa cumperi cu ei. Astazi sunt bani, dar avem prea multe de cumparat cu ei. In special, noua femeilor ne place sa cheltuim pe mai mult decat ne trebuie, pe haine, accesorii, papuci, infrumusetare etc.

Cuvantul ce ne caracterizeaza pe noi femeile ar putea fi FASHIONISTE, nu-i asa? Ne dorim mereu sa stim noutatile modei, sa ne achizitionam articole asemenea vedetelor chiar daca unele pot depasi bugetul nostru.

Una dintre tendintele acestui an este de a purta haine cu brandul la vedere. Exista doua categorii de oameni ce poarta brandul la vedere: unii cumpara un brand pentru calitatea sa si altii doar pentru a se da mari.

Se poarta brandul la vedere? Da sau Nu? - Trenduri

Se poarta brandul la vedere? -DA

se-poarta-brandul-la-vedere--da

Cine poarta brandul la vedere? Ei bine, exista acele categorii de oameni care sunt definiti de anumite branduri si aleg sa poarte acea mica eticheta la vedere. Acest lucru ii face sa para ‘cool’ in fata celorlalti sau mai bine zis capata un anumit statut social printre ceilalti.

Desigur ca nu e totuna sa porti la vedere un brand de talie mica gen ‘Jack&Jones’, cu unul de natura lui Chanel, Gucci sau Hermes. Exista branduri permisibile si altele mai putin permisibile. Culmea e ca si cei cu venituri mici si medii, fac eforturi mari sa-si achizitioneze acele brand-uri scumpe.

Mirajul reclamelor ne poate cuprinde pe toti, insa achizitia unor lucruri branduite costa enorm de multi bani. Unii dintre noi nici nu stiu diferenta dintre o piesa autentica si una contrafacuta.

Ideea de succes si putere in societate poate fi exprimata de unii dintre noi prin prisma hainelor si obiectelor pe care le posedam. Se spune ca prima impresie conteaza foarte mult, deci daca apari in prima zi de munca imbracata cu un brand scump la vedere, s-ar putea sa fii repede integrata in grup.

Hainele sau orice alt lucru apartinand unui brand de renume, sunt piperate la pret, insa si calitatea e pe masura. Adica cheltui multi bani, dar pe termen lung vei ajunge sa economisesti. Plus ca vei putea purta haina respectiva toata viata, imbinand mereu cu alte stiluri aflate in tendinte.

brand ieftin

Unele persoane sunt atat de multumite de un anumit brand, incat nu doresc sa-l mai schimbe. Stiu exact cum este designul si stiu exact cum se simt imbracate in acel brand.

Orice haina sau accesoriu trebuie sa stea bine pe tine si sa-ti completeze personalitatea!

A purta brandul la vedere, spre exemplu un ceas Rolex la mana, iti va asigura mult mai repede un succes in colectiv, comparativ cu o persoana care nu detine un astfel de ceas. E o idee gresita, insa uneori suntem ghidati de aparente!

 

Se poarta brandul la vedere? – NU

se-poarta-brandul-la-vedere-nu

Probabil ca ati remarcat si voi ca vedetele de la Hollywood sau oamenii cu functii importante, nu adopta un stil vestimentar ce are brandul la vedere. Sa luam spre exemplu, in festivalul de la Cannes sau la orice alt eveniment, acestea defileaza in haine special create pentru ele de marii designeri, insa nicaieri logo-ul nu e scos in evidenta.

Aceasta categorie de oameni cumpara haine branduite pentru calitatea lor si nu pentru a impresiona pe altii. Detin o situatie materiala excelenta, sunt educati in arta cumparaturilor si aleg produse calitative care vorbesc de la sine, fara vreun logo.

Daca intre 1990 si mijlocul anilor 2000, lumea era innebunita sa fie imbracata din cap pana-n picioare in ‘haine de firma’, astazi insignele nu au o atat de mare insemnatate. Bloggeri si influenceri au realizat videoclipuri despre cum sa inlaturi logo-ul de pe haine, ochelari sau orice alt obiect.

Generatia milenialilor prefera sa nu fie identificata cu un brand anume, ci mai bine sa aiba o imagine de sine statatoare, caci spun ei ‘oricine poate deveni un brand pe retelele de socializare’. Unii chiar au reusit si au ajuns la un numar mare de fani sau followers.

Cei mai intelepti consumatori, afirma ca lucrurile fine vorbesc singure; nu contestam calitatea si strategia brandului Ralph Lauren, insa multi consumatori au criticat, transformarea logo-ului dintr-unul discret intr-unul vizibil. Chiar era nevoie?

se-poarta-brandul-la-vedere

Avem norocul sa gasim pe piata suficiente magazine accesibile fiecarui buzunar, astfel incat nu trebuie sa cheltuim mii de lei pentru a imbraca un tricou oarecare din bumbac 100%. Daca gustul e prea fin, ai optiunea bumbacului organic, dar te va costa niste banuti in plus.

Pentru a fi in tendinte cu moda, nu e musai sa porti brandul la vedere. Iti poti alege diverse piese vestimentare no-name pe care sa le combini sau sa le accesorizezi. Important e comfortul, designul si modul in care iti completeaza personalitatea.

In concluzie, anu purta brandul la vedere e uneori imposibil de evitat. Insa daca ai ajuns sa-ti faci cumparaturile bazandu-te pe impresiile celorlati despre persoana ta, atunci e cazul sa-ti restabilesti prioritatile.

 

 

 

 

fashion-24.ro

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

chic-diva.ro