fbpx
missgrey.ro
Home / Diete & Health / 8 greseli care le facem la sala
astratex.ro

8 greseli care le facem la sala

8 greseli care le facem la sala- Cine nu-si doreste ‘o minte sanatoasa intr-un corp sanatos’? Insa pentru a avea un corp sanatos nu e suficient sa fim slabe, ci implica o rutina zilnica a caror rezultate se vor vedea cu timpul. Desigur ca iti este cunoscut trendul cu a deveni vegetariana, vegana sau sa incerci unele diete de detoxifiere a organismului- un subiect mult prea amplu de discutat si cu multe pareri subiective.

Ideea e ca corpul nostru functioneaza ca o masinarie, si fiindca se poate uza, are nevoie de a fi miscat la turatie maxima, adica sa fie supus la miscare si exercitii fizice. Pe langa miscare, alimentatia, adica ‘benzina’ este deosebit de importanta, nutrientii din alimentele mancate ne dau energia necesara intregii zile. Multe doamne si domnisoare au ales sa fie membre active la sala pentru ca:

– exista un specialist care iti va adapta exercitiile fizice dupa conditia ta fizica

-poti proba mai multe aparate

poti socializa si crea noi prietenii

Si daca te temi ca vei fi penibila la prima ta lectie de sala, afla ca toti am fost in locul tau si ca e normal sa facem greseli -altfel cum am mai invata?

Iata cele mai des intalnite 8 greseli care le facem la sala:

8 greseli care le facem la sala

1. A sari peste incalzire

E deosebit de importanta incalzirea de 5-10 minunte inainte de a incepe practic exercitiile; incepe incet cu genoflexiuni, rotiri de brate, indoiri laterale si creste treptat ritmul lor pentru ca circulatia sangelui sa devina mai accelerata. Fara o incalzire in prealabil putem risca sa ne ranim articulatiile, crea contuzii si alte dureri nedorite.

2. Picioare nealiniate
O gama intreaga de exercitii se fac stand in picioare. Ai grija intotdeauna ca picioarele sa fie perfect aliniate.

3. Tensiune neechilibrata in umeri
De cele mai multe ori, pe timpul antrenamentului se solicita o parte a corpului mai mult decat cealalta. Echilibreaza din cand in cand tensiunea in umeri, cu ajutorul exercitiului prezentat in video:

4. Corpul aplecat inainte cand se fac genoflexiuni
Nu se fac genoflexiuni cu corpul aplecat inainte. Solutia simpla pentru efectuarea corecta a genoflexiunilor este sa-ti mentii spatele cat mai drept.

5. Concentrarea doar pe anumite parti ale corpului
Gandeste-te la corpul tau ca o suma de muschi simetrici prin care obtii echilibrul; neglijand pe unii vei avea anumite neplaceri din partea celorlalti.

6. Exersezi prea intens sau prea des

A face antrenamente prea des sau prea frecvent pot duce la urmari drastice asupra corpului:picioare greoaie, greturi, stari de oboseala, lipsa somnului. Recuperarea corpului e deosebit de importanta cand faci exercitii intense si in acest caz, cel putin 48 de ore ii ia fibrei musculare sa se refaca. Nu se fac exercitii fizice intense mai mult de 3 ori pe saptamana.

corp sanatos

7. Concentreaza-ti si mintea, nu doar muschii

Pe parcursul antrenamentelor este important sa-ti angajezi muschii antrenati la toata capacitatea lor, ceea ce presupune o focusare maxima a mintii. Atentia si realizarea corecta a exercitiilor fizice te vor ajuta sa obtii rezultatele dorite.

8. A nu-ti hrani muschii dupa sala
E important sa-ti amintesti a-ti hrani corpul dupa sesiunile de exercitii fizice, eventual dupa 30-45 de minute poti sa mananci o sursa importanta de proteine. Cu cat exercitiile tale sunt mai intense, cu atat va trebui sa te alimentezi in conformitate cu acestea.

Cum ti se par cele 8 greseli care le facem la sala? Poti sa mai adaugi cateva?

 

 

 

missgrey.ro
astratex.ro